keskiviikko 1. elokuuta 2012

Sitä sun tätä ja ikävä painaa

Hei kaikki taas pitkästä aikaa ! En nyt kirjota sen suurempaa postausta, koska minun tietokone on taas rikki ja tästä ipadista loppuu akku kohta.. Enkä tiedä missä sen laturi on. Elämässä ei ole tapahtunut mitään kummempaa, olen ollut kavereidenkans, rannalla,yökyläilemässä, lucaksenkans tosi paljon, yksinkin olen viihtynyt yllättävän paljon. Lucasta on kauhea ikävä vaikka meidän viimenäkemisestä ei kauaa ole.. Kuitenkin.. Ikävä on suuri. Muru on tällä hetkellä red hot chilipeppersin keikalla! Vähän olen kateellinen ! Olisin itsekkin halunnut lähteä.. Mutta olen onnellinen lucaksen puolesta ! Voi sitä iloita toisen puolesta vaikka itse ei sitä haluamaansa saisikaan. Mutta yli huomena kai me taas nähdään toivottavasti ja koitan muuten saada sen koneen toimimaan, että pääsen taas postailemaan kunnolla ! Seuraavaksi tuleekin sitten minun uusista vaatteista postaus ja niitä ei sitten ihan hirveen vähän sitten ole.  Menen nyt nnukkumaan huomena menen stadiin kysymään yhtä työpaikkaa joten aikanen herätys !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti