tiistai 14. elokuuta 2012

rakastan sitä mihin uskon

on mahtavaa kuulua johonkin, kuulua johokin jota rakastat, rakastan sitä mihin uskon, sitä mihin uskon on suurta, se mihin uskon, rakastaa myös minua ja sinua, että se jos mikä on mahtavaa ! ♥ nyt mulla on niin hyvä olo että huhhuh ! nuo sanat vaan yht äkkiä tuli minun päähän ! tietokoneeni taas toimii ja voin jatkaa postailemista, normaaliin tapaan. koulut on alkanut ja on olut ihan mukavaa mennä takaisin koulun penkille. en tiedä, mutta pidän koulusta omalla tavallani ! monista hassua.. värjäsin tossa pari viikkoa sitten hiukseni, olen taas brune ! jejj ! niitä laitan kuvia vaikka ensi postauksessa. kesä meni aika mukavasti, kavereiden, lucaksen, perheen ja filan parissa ! ♥ voi että viime sunnuntaina filassa, mulla oli niin mahtava fiilis, etten malttanut edes lähte sieltä ! kaikki lauloivat ja soittivat mahtavasti ja saarnan aikana sain taas nauraa itseni kipeeksi ! ♥ siellä on aina yhtä kiva käydä, kerta kerran jälkeen ! minun pitäisi muuten tehdä uusista vaatteistani postaus,niitä on ihan kuhea läjä ! voisit siitäkin jossain vaiheessa tehdä postauksen, onko toiveita ? saa ehdotella. menen nyt nukkumaan ! aamulla aikanen herätys ja reippain mielin kouluun, opiskelemaan ja näkemään rakkaintani ! ♥ (mennään syömään♥)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti