sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

weekend











heii kaikki ! mulla on ollut aivan mahtava viikonloppu ! tein aamulla ihan järettömän hyviä täyttettyjä kroisantteja koko perheelle. kaikki tykkäs onneks. oon myös siivoillu ja muuttanu taas mun huoneessa järjestystä. no eipä tästä aamusta enempää. oltiin eilen tuolla perhetutuilla istumassa iltaa ja sain niiltä tommosen vanhan retrojärkkärin ! oon vieläkin vähän hämilläni, kun ne vaan tosiaan antoi tuon mulle. se on siis filmikavera jossa ei ole mitään näyttöjä eli ihan fossiilikamera, eikä mikään tommonen uus hieno canon 500D, jossa on näytöt ja kaikki. käytiin myös hakeen mulle uus puhelin, koska vanha tippu vesilasiin ja hajos.. ylläri. lucas just soitti mulle että on tulossa meille ! jejjj en oo nähnyt lucasta huimaan 3 päivänn, eiku en muista ! haha no meen tästä viemään koiria ulos enne kun se muru tulee !

2 kommenttia:

  1. hihi, meiltäkin löytyy canonin filmijärkkäri :DD vois alkaa kuvaa silläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai ! noilla vanhoilla camsuil saa ihan älyttömän mageita kuvia ! :D

      Poista