keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

something good !










heii kaikki rakkaat lukijan ! mä oon saanu tänään ees jotain hyvää aikaseks, päätin siivota mun huonenn ja järjestellä vaatekaapin ! mun huone oli ku pommin jäljiltä jotain tunti sitten, mut ei enää onneks ! rakastan sisutamista, joten mun huone vaihtaa järjestystä meilkeen viikottain eillei useemminki. tykkään kaikista antiikki tavaroista esim noista matkalaukuista ja banjosta, jotka oon saanut mun isovanhemmilta. mun huoneessa mun sänky on paras asia ! siihen on viikonloppusin ihana nukahtaa lämpimien peittojen alle ja aamulla tajuta kellon soides että "on viikonloppu ei tarviikkaa herätä !" varsinki kun tyynyissä on lucaksen tuoksu huoneen siivoomisen jälkeen järjestelin siis mun vaatteet. mulla on vaatteita enemmän kun laki sallii ! mun pitäis mennä myymään jonnekkin kirpparille mun vaatteita, ku hukun niihin kohta ! sit on kivempi mennä shoppailee lisää ku tietää että kaapissa on tilaa. lucas käy meillä senverran paljon, että mun oli pakko väsätä mun vaatekaappin sille oma hyvlly. joten mun vaatteille jäi viel vähemmän tilaa.. mun vaatekkaappi on aika värikäs, koska tykkään pukeutua iloisiin väreihin. synkistely ei oo mun juttu!  ! laittakaa postaus toiveita muuten tulee ! tän päivän biisi Two Door - Something Good

2 kommenttia:

  1. no ei niitä vaatteita mitenkään normaalia enempää tossa vaatekaappikuvassa näyttäis olevan...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taisin katos karsii niitä vaatteita, ennen ku kuvasin ? :)

      Poista