torstai 22. maaliskuuta 2012

tulisko se kesä jo




tulis se kesä jo ! mua ärsyttää ku toissapäivänä paisto aurinko seuraavana päivänä tuli lunta ja tänään on tömmänen ei mitäänsanomaton päivä.. mua harmittaa kesäntulossa se kun ei pääse lasketteleen ! no on se kesä ihana kumminki. me ollaan muuten menossa 30.3 tahkolle ja lucas tulee mukaan ! lähetään varmaan sillee, että leevi minä ja lucas mennään ladalla ja porukat tulee perässä sitten toisella autolla. en viel tiiä, suunnitelmat saattaa muuttuu ja ollaan siellä varmaan viikko ?  ja se on sitte vika laskettelu reissu. ei kiva. ootan ensviikonloppua niin innolla ! matkaa sinne on muuten 6 tuntia.. hohhoh. eipä mulla oikee ollu mitään tärkeetä asiaa, teki vaan mieli kirjottaa, ja kertoo teille mitä oon tekemäs ! päivän biisi - ron pope - I´m yours

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti