torstai 8. maaliskuuta 2012

naistenpäivä hemmottelua









hei hyvää naistenpäivää ! mulla on ollut ihana päivä tänään ! menin koulunjälkeen tapaamaan rakasta stadiin. lucas oli ostanu mulle punasen ruusun ja geisha konvehtirasian, sulonen ! mentiin sitte vielä syömäänki kerettiin olla kahden pari tuntia ja sitte lucas joutu menee töihin ): nyt oon kotona ja mussutan noita konvehteja. rakastan Lucasta, vaikka se ei mulle mitää naistenpäivä ylläreitä tekiskää "löysin mulle aivan ihanat kevätjuhlakengät ja ne sopii hyvin mun mekkoon"

6 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla <3 paljonko noissa korkkareissa on korkoa? :) käytätkö paljon korkoja arkena esim. koulussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) korkoa noissa tais olla 10cm ja käytän korkkareita ain sillontällön :)

      Poista
  2. moi! oon lukenu sun blogii nyt vähän aikaa ja tää on tosi kiva <3 heeei voisitko tehä postauksen sun huoneesta tai teiän koko kodista? :)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ! :) voin toki, vois olla vaikka seuraavan aihe :)

      Poista
  3. aww söpööö kun sun poikaystävä anto lahjan ! :)
    voisiks tehä postauksen susta ja tosta Lucaksesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on :) <3 juu lupasin tossa vanhemmissa postauksissa että teen meijän vuospäivästä ja se on ensviikon perjantaina :)

      Poista