lauantai 17. maaliskuuta 2012

rakkastan sua ♥










aivan ihana perjantai rakkaankans nyt ollaan sitten oltu vuos ja neljä päivää kimpas ! aika menee ihan hurjan nopeesti. on se aika mahtava juttu, että laivalta voi löytää tuommosen ihanan miehen sillon kun tavattiin lucaksenkans ekan kerran tadissa, ajattelin iha suoraansanottuna että tää on ihan hullua ja mietin mielessä että tulisko meistä jotain ! mutta toisella kerralla, sain sen yhen ratkasevan suudelman ja siitä päivästä koko tää seurustelu lähti käyntiin. on ollu ylä ja alamäkee, mutta kaikista ollaan menty läpi yhessä. nyt sitten vuoden jälkeen piti vähän juhlia, joten perjantaina lucas tuli meille ja syötiin mun tekemää ruokaa ja jälkkäriks ben and jerrys jätskii. käytiin saunassa ja nautittiin vaan toistemme seurasta lucas sit sain mut siinä itkemään, kun anto mulle ton guessin korun ja selitti mulle vaikka mitä ihanaa ! nii ja se sano, että tää on sitte pieni yllätys ! no ilta meni siis hyvin ja aamulla tein lucakselle aamupalan sänkyyn ja puolenpäivän maissa lähettiin käymään satdissa syömässä. semmonen vuospäivä meillä ! sanon vielä vaan sen, että rakastan lucasta ihan älyttömän paljon, ei sitä pysty ees selittää ! lla minä

6 kommenttia:

  1. Oi ihanaa, onnee teille!<3

    Kumpa mullakin ois joku jonka viekkuun pääsis.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon ! :)
      ja kyllä sä semmosen löydät joku päivä :) ihan varmasti !

      Poista
  2. aivan ihana postaus, onnea teille <3 miten ton lucaksen perhe suhtautuu suhun, ja miten sun perhe lucakseen, ihan mielenkiinnolla kyselen, kun oman poikaystäväni perheen on edelleen tosi vaikee hyväksyä mua, god knows why! ! !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ! :) joo saa kysyy toki ! molempien vanhemmat on suhtautunu ihan älyttömän hyvin. omat vanhemmat suorastaan rakastaa lucasta :D ja kyllä molempien vanhemmilla oli sulateltavaa sillon alussa ja vielä puolvuotta sitten mut ei enää. onneks ! kuinka kauan sitten oot seurustellu ? kyllä mä uskon että ne pikkuhiljaa rupee sut hyväksymään. siihen tarvii niin paljon aikaa.. mulla se kesti tän vuoden

      Poista
  3. ootte tosi söpöi yhes :)

    VastaaPoista