torstai 8. marraskuuta 2012

onnellinen tyttö


olen tällä etkellä niin onnellinen ! vaikka moni asia menee vähän penkin alle.. mulla on mun rakas lucas murun perhe, joka on mulle kun oma perhe. en enää osais ajatella elämää ilman niitä ! aina kun on huono päivä, soitan yleensä murulle ja se saa mulle hymyn huulille en vieläkään uskoisi että tapasin tuon ihanan ruotsin laivalla ?! ihan sattumalta, vai oliko se sittenkään sattumaa ? haha kohta tulee kaksi vuotta täyteen, siitä kun tavattiin ekan kerran. aika menee kauheen nopeesti. kaiken tämän lisäksi, mulla on maailman mahtavin asia mun elämässä mukana ! joka katselee tuolta ylhäältä ja pitää musta huolta mulla on myös paljon ihania ystäviä ja kavereita, joiden kanssa voi vaihtaa välillä ilot ja surut. tämä oli tämmönen "hetken huumasta" johtuva postaus. huomena läden mökille porukoidenkans ja kattoo saanko tietokonenn mukaan, niin postailen sieltä sitten uudelleen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti