torstai 8. marraskuuta 2012

ihan natural

tossa jo tosi moni on kyselli paljon mulla on läväreitä. oon niistä kyllä selitellyt pitkin blogia, mutta kerron nyt kaikki (taas?) mulla on siis: napa, rusto,korvikset ja smiley. enne oli se drgus, mutta tuletu ja jouduin ottaan pois.. siinä kuvassa näkyy arpi siitä. onneks ei kauheen pahaa jälkee jääny ! haluisin ottaa uudestaa sen, mut ääh.. seuraava on sitte tatska ! oon haaveillut siitä yhdestä tietystä jo neljä vuotta ja aijoin ottaa sen vielä joku päivä. en tiedä onko musta siihen, mutta toivon niin ! lävistyksiä en enempää ota. en halua olla kohta puolisk rautaa, niistä kun niin nopeesti innostuu... ihan natural ois tai  on aina parempi, jos nyt päättäisin uudelleen, en ottaisi yhtäkään lävistystä  "smileynkans on ainoa ärsyttävä puoli se, että en osaa viheltää, enkä tehä purkkapalloja" mulla oli joskus venytyskin, mutta onneks tulin järkiini ja otin sen pois ! se oli niin jäätävän ruma ! haha katoin just tota mun vikaa kuvaa missä näkyy mun hampaat ja smiley.. hampaista on vaa lähtny elämän varrella, pari palaa kulmaa pois.  nyt lähen nukkuun, huomena mennään meijän luokankans messukskuskeen, ja siitä sitten sinne möksälle ! kirjottelen taas moidoo !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti