sunnuntai 11. marraskuuta 2012

i let my mind go to the wind

ajatukset juoksee nyt siellä sun täällä, mietin asioita kaueasti... mitä minun ei edes pitäisi tai tarvitsisi ajatella vielä. tekisi mieli vaan heittää kaikki ajatukset ja murheet tuuleen, joka kuljettaisi ne kauas kauas pois.. eikä toisi niitä enää takaisin. olen nyt ollut pari päivää mökillä. oli ihana tulla tänne rauhottumaan, pois sieltä kaupungin hälinästä! nyt istun täällä kynttilöiden valossa, omalla parvella ja kuuntelen musiikkia. ihanaa ! nyt ajattelin neuloa mun kaulahuivia vielä hetken, ennenkun uni vie voiton. sitten kääriydyn tonne peittojen väliin, pistän murulle hyvän yön viestin, puhallan kynttilän sammuksiin ja rupeen nukkumaan. ihan näin asiasta kolmanteen, olen tyytyväinen mun elämään, rakastan sitä ! olen niin onnellinen, vaikka välillä onkin niin vaikeaa ja inhottavaa, on paljon huonoja aikoja ja elämä potkii päähän. siitä aina pääsee yli ! jos ei yli niin ainakin ympäri. elämässäni on asia, joka tekee minusta vahvemman, johon uskon täydellä sydämmellä ! se antaa minulle voimaa jaksaa ja pitää minut pystyssä. pitää olla vaan positiivinen elämää kohtaan, niin sekin on sinulle. ajattelen että niissä huonoissakin asioissa ja päivissäkin on jotain hyvää. nyt lopetan kirjottamisen, innostuin jo liikaa ! nyt olisi nukkumaan meno kova sana, silmät menee väkisinkin kiinni. "muistakaa että te kaikki olette ihania ja teitä rakastetaan !"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti