maanantai 1. huhtikuuta 2013

After a long break I'm back

moikka taas piiiitkästä aikaa ! mä tiedän että en ole ollut nyt kovin aktiivinen.. mun elämässä on tapahtunut niin paljon kaikkea, etten ole saanut edes avattua koko tietokonetta.. vastakun nyt. mutta elämä on taas rauhoittunut ja voisin taas ruveta kirjottelemaan aktiivisesti. tosiaan elämä on potkinut paljonkin päähän, mutta ihaniakin asioita on tapahtunut. ollaan nyt muutettu pariin otteeseen, tämän tauon aikana. ei oikeen ole kerennyt asettua mihinkään. innokkaasti odotan, jatko opiskeluni päättäviä papereita. lucaksenkanssa tuli muuten tuossa pari viikkoa sitten kaksi vuotta täyteen, eli vielä se muru mun elämässä mukana on isä on lähtenyt maailmalle ja kova ikävä painaa. asustelen satunnaisesti äidin, veljen ja siskon luona. en osaa pysyä yhdessä paikassa ja sekin on yksi syy siihen etten ole kerennyt kirjottaa tänne. reppu mulla on kokoajan selässä ! mä siis yritän päästä amikseen, lähihoitaja alalle. mun unelma ois opiskella itteni kätilöksi ja se duuni on kiinnostanu mua aina. koulun käynti on mennyt vähän penkin alle. mutta tsemppaan nyt loppuun asti, että pääsen edes johonkin ! ja ainiin kuten tossa aijemmin sanoin, niin mun hiukset on väihtanut väriä, blondiksi. mun serkku sai alle viikko sitten poikavauvan ja mulla on aivan kauhee vauvakuume. meillä on vielä kaksi koiraa ja asutaan, nyt tällä hetkellä omakoti talossa. tää oli nyt tämmönen nopee lyhyt kertaus mun elämästä. mä lähden nyt isoon omenaan, mistä mun rakas tulee hakemaan mut niille tästä tämä kirjottaminen taas toivotavasti lähtee !
Moi! Ois kiva jos joskus taas päivittäisit sun blogii. On ikävä sun syvällisiä postauksii jotka aina sai hymyn mun huulille :) Toivottavasti sulla on kaikki hyvin! :) 
 henkilö joka pistit tämän vietin mulle, nyt mä päivitän! vähän myöhässä kyllä mutta kumminkin ! sait tolla kommentilla mulle hymyn huulille, kiitos paljon!ja kaikki on nyt hyvin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti