keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän..

"..jonka häkistänsä ulos pelasin. Oli siivet vielä maassa, mutta näin sen elävän, kun sen sivupeilin sulat selasin...Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin. Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin. Siinä kesä meni kolisten, ja rakastuttiin. Sitten löit'sä luukkusi kiin-ni..." toi sarja ja myös biisi ovat ihan tajuttoman hyviä ! joskus pienenä aina katsoin tota sarjaa ja oli niin kurjaa kun se loppui. nyt kun se on ruvennut tuleen liviltä, niin arvatsaa missä mä aina oon ma-to klo-20:00. mä en ole valitettavasti jaksanu kirjotella ko on ihan jäätävä flunssa päällä.. ei vaan jaksa tehä mitään. tiistai aamuna, kun heräsin.. olo oli mitä kamalin. päätä särki, silmiin sattui, oli kylmä ja kuuma samaan aikaan, kurkkuun vihloi ja äänikin oli lähtenyt muille maille. vedin vaan peiton korville ja jäin sänkyyn makaamaan. perseeni nostin vaan sillon, kun käenpesä alko. ja siinäkin se perse siirty vaan 10 metrin päähän sohvalle. siinä se koko päivä meni. keskiviikko aamuna olo oli ihan samanlainen. piti potee taas samoja asioita metrin kyrpä otsassa, mitä viime aamunakin.. onneksi täksi päiväksi sain edes seuraa, kun muru tuli tänne tehtiin ruokaa, köllittiin sohvalla ja otettiin pikku päikkärit. oli niin ihanaa vaan sulkea silmät, selkä murun vatsaa vasten ja ajatella, että ei kaikki niin syvältä tänään olekkaan. käenpesän tunnari soi taustalla ja rakas vaan tuhisi unissaan mun korvaan. ei sitä iloa kauaa kestänyt, kun lucaksen piti lähtee kotiin. nyt menen nukkumaan.. että saan nukuttuun mun univelat pois ! "kuvat on viime viikkoselta libis reissulta, kun kävelin lippajärveltä kotiin.. kun busseja ei enää tullut.. taisin olla joskus neljän aikaan yöllä sillon kotona.."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti