tiistai 23. huhtikuuta 2013

juttuja ja niitä näitä

Ihan älyttömän rankka viikko takana ja uusi aloitettu ! Olin koko viimeviikon hoitamassa siskon lapsia. Käytiin uimassa, ulkoilemassa, eväsretkillä, katottiin piirrettyjä, pelailtiin ja leikittiin. Lasten kanssa on aina ihana ja kiva puuhastella. Tänään olin hammas lääkärissä ja multa piti paikata yksi hammas. nyt olen kotona lepäämässä, koska puudutusaine teki mulle ihan kauheen olon.. pyörrytti ja rupes väsyttää ? Ei ole ikinä ennen tullut semmosta. No eihän siinä mitää, onhan kotona kiva kattoo teen mom 2 ja nukkua ! Hei Ajatelkaa enää kuukaus kesälomaan ! Aivan ihanaa, mahtavaa ja huippuu ! Luntakaan ei onneksi ole paljon. Ihan lämpimiä päiviäkin on ollut. Odotan sitä niin innolla, että pääsee rannalle ! Voi kesä tuu jo nopeesti. Nyt mä menen takasin nukkumaan, tulin vaan nopsaa postailemaan





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti