perjantai 4. tammikuuta 2013

I closed my eyes and I open my eyes..

 ..aamulla ja oli kauheen pimeetä, en jaksanut nousta ja kuuntelin vaan kellon hiljaista tikitystä. puhelin soi.. muru soittaa ♥ ollaan sovittu että mennään uimaan tänään. pakkaan tavarat, tarkistan että taskusta löytyy: kännykkä, lompakko, avaimet ja kuulokkeet. pistän oven kiinni, laitan kuulokkeet korville ja lähden kävelemään pysäkille päin. kuulokkeista kuuluu.. vesa-matti loiria.. ja mä käännyn hiljaa pois.. en tahdo sua herättää.. säikäyttää.. ah ihana kappale, ihana sovitus, ihana loiri. nään bussin tulevan ja lähden juoksemaan.. kengän nauhat aukeaa ja pelkään kaatuvani. juuri ja juuri kerkeän bussiin ja menen bussin perälle istumaan. sidon nauhat. maisema vaihtuu ja ajatus sen mukana. laulan bussissa ääneen ja ihmiset tuijottaa, en välitä.. vanha mies hymyilee mulle. bussi menee uimahallin ohi, unohdan painaa stop nappia.. joudun kävellä pienen matkan, en välitä. ulkona sataa ihanaa pehmeää ja valkoista lunta. kappale vaihtuu, hyräilen sitä ja hymyilen. odotan lucasta uimahallin edessä vartin ja nään hänet pitkän matkan päästä. rakkaani tulee mun kohdalle.. ottaa mut syliin, halaa ja pussaa ♥ tehdään eskimo pusu ja mennään halliin sisään. menen altaaseen ennen lucasta. vanhemman puoleninen mies tuijottaa mua. sukellan ja pidätän henkeä. nousen pintaan ja nään murun, helpotun ja uin hänen luokse, pussaan ja uin pois. vanhemma puoleinen mies ei enää katso. uidaan vartti.. puoltuntia.. tunti. päätettiin että lähdetään kotiin. saunassa olen yksin ja laulan hectorin mandoliini miestä. otan jääkylmää vettä sankosta ja heitän ne kavoilleni. rakastan sitä tunnetta, kun lämpimälle iholle tulee jotain kylmää. pukuhuoneessaki olen yksin. puen äkkiä vaatteet päälle ja juoksen lucaksen luo, ettei tarvitsisi olla yksin. lähdetään bussilla kotiin ja matkalla kumpikaan ei puhu yhtään mitään. koko bussissa kukaan ei puhu mitään.kotiin päästyä, kummallakin on kauhea nälkä ja syödään pizzaa.. jonka poltin uunissa. inhottava palaneen haju.. radiosta tulee ihana kappale ! nousen pöydästä ja alan tanssia. lucas hymyilee mulle ja mä vaan pidän silmiä kiinni tanssin ja hymyilen leveästi.. "taivaisiin taakse kun.. ohi linnun ratojen.. korkeuksiin ihmeisiin.. kuten kaipaus ihmisen.. lentää yli taivaan lintu vapauteen.." lucas nappaa mut syliinsä ja vie mun huoneeseen. mennään sängylle makaamaan ja halaan lucasta takaapäin. lucaksen lämmin ja pehmeä iho on omaani vasten ja silitän lucasta korvan takaa. kuulen tuhinaa ja sitten kuorsausta. puraisen murua korvasta ja saan takaisin pusun. haistan lucaksen hiuksia ja hymähdän. olen tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti