perjantai 28. joulukuuta 2012

the world's best and cutest boyfriend ever ♥

aloin tänään miettiin et kuin onnekas oon, että mulla on lucas.. mun oma kulta rakas, jonka turvalliseen kainaloon voi aina mennä lucas on tuonut mun elämään paljon muistoja, kyyneleitä, hauskoja asioita, ja ennekaikkea iloa ! lucas on opettanut mulle paljon ja saanut mut ajattelemaan elämän ihan toiselta kannalta. tuon suloisuudenkans olen viettänyt viimisten kahdenvuoden aikana eniten aikaa. en mä enää osaa ajatella elämää ilman lucasta niin ne monet kaveritkin sanoo. lucaksen perheestäkin on tullut mulle kun oma. kauheeta edes ajatella elämää ilman niitä ! lucas on niin ihana, ko välillä hakee mut autolla ja viel leffaa tai syömäätai muutenvaan hakee niille. rakastan sitä, kun se tulee halaa mua takaapäin, pussaa kaulaa ja tuhahtaa sulosesti tai se, kun paijaan sitä ja sitten huomaankin sen nukahtanenn.. käperryn sitten murun kainaloon ja nukahdan itsekkin siihen loppujenlopuksi aina. "pienet päkkärit" ja ko mennään kaupoille, tekis mieli ostaa aina murulle kaikkee ja itelleni en sitten välttämättä muista ostaa mitään. ainiin mulla on semmoi sormus, mihin on kaiverrettu mun ja lucaksen nimet ja perässä 2011, se vuosi ko tavattiin ei tässä muuta, ko et piti ilmottaa kuin paljon rakastan tota ihanaa ja sulosta miestä.. hihi tossa on muuten nyt tuo lucaksen tatuointi, mistä on satakeraa pitäny laittaa kuva, mut en oo ikinä muistanu !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti