perjantai 7. joulukuuta 2012

suunnitelmien muutos

en mä sitten ikinä lähtenytkään sinne lahteen, enkä mökille. vaan olen käynyt moikkaamassa santeria ja ilaria. olin myös puolet päivästä karoliinan kans ja muuten olen ollut kotona.. tylsää. lucastakaan en nähnyt tänään, huomena se haluis raahata mut uimaan senkans. kattoo saanko liikutettuu ahterini täältä kotoo sinne asti ? mut eilen me oltiin kattomassa leffassa taken 2 ja oli ihan äly hyvä ! suosittelen. sinne leffaan sitten lähti loppujen lopuksi aika paljon porukkaa. tajusin just, että mulla ois vielä pari koulu projektii tekemättä, pari kirjaa lukematta, pari koetta tekemättä, kaulahuivi kutomatta... mitkä pitää olla nyt maanantain/tiistaina tehtyinä. jepjep ! hyvä minä ja mun koulu panostus. kai mä ne joskus saan aikaseks. nyt meen nukkuun ja huomen sitte kai sen murmelinkans uimaa. jos oon niin ihana tyttis ja saan liikutettua itseni sinne asti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti