sunnuntai 9. lokakuuta 2011

"viikonlopun parissa"

oli just kiva viikonloppu empun ja lucaksen kans ! lucas tuli meille yöks pe-la väliseks yöks. katottiin leffaa, tehtii hyvää ruokaa, juteltiin kaikkee, chillailtii ja sillai. no sittenn la-su väliseks yöks menin empulle yöks. empulla tehtii hedelmäsalaattii, saunottii, datailtii, juteltii.. perus tommonen tyttöje ilta.
nyt ku on sunnuntai, nii aattelin olla ihan kotona.. muutenki niin väsyny, et voisin nukahtaa.
oisin voinu mennä kattoon mun kaverin lätkäpelii, mut lucaksen kännykkä jäi meille lauantaina.. nii tulee hakemaan sen. joo ihan hyvä varmaa ollakki kotona. äh en jaksa kirjottaa enempää, meen nukkumaa jejj kello on kohta 16:00 ja meen nukkumaa, mikäs siin. öiit !
löysin yhen biisin, missä oli ihanat sanat. tossa on vaan osa niistä, mut kuitenki.

puol vuotta aikaa kun mä tapasin sut
annoit uskoo elämään, ja sait minut elämään
ja kun näin ne silmät en halunnutkaan enempää
..hukuin niihin, jäin siihen kiinni
..tunteeseen, kun minun viereeni hiivit
..otit kainaloon, mä tässä aina oon
..ja kun sä kosketat mua hellästi
ne hetket kun sä katsot mua syvälle silmiin
ne hetket kun sä suutelet ja mä lennän pilviin
..nautin joka sekunnist sun kaa
.katson kun nukut, piirrän selkääsi sydämen
kuiskaan "musta ei oo koskaa tuntunu näin hyvälle"
.aamul silität mun päätä, toivon sun jäävän
toisinaan herään toivoen et olet täällä

Kaipaan sua mun viereen vaan
en mä haluu ketään muuta
tuu, ja ota mut sun viereen taas
silitä mut uneen uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti