maanantai 31. lokakuuta 2011

rakkautta ♥






tulin vaan kertomaan että rakastan tätä jätkää ihan hirveesti ! oot mun aarre lucas
puol vuotta aikaa kun mä tapasin sut annoit uskoa elämään, ja sait mun elämään ja kun näin ne silmät en halunnutkaan enempää.. hukuin niihin, jäin siihen kiinni.. tunteeseen, kun mun viereeni hiivit.. otit kainaloon, "mä tässä aina oon"... ja kun sä kosketit mua hellästi ne hetket kun sä katsot mua syvälle silmiin ne hetket kun sä suutelet ja mä lännän pilviin.. nautin jokaisesta sekunnista sun kaa. katson kun nukut, piirrän sydämmen sun selkääs, kuiskaan "musta ei oo koskaan tuntunu näin hyvällä". aamulla silität mun päätä, toivon sun jäävän toisinaan herään toivoen et olet täällä.. rakastan sua kulta, kaipaan sua mun viereen vaan, en mä haluu ketään muuta... tuu ja ota mut sun viereen taas.. silitä mut uneen uudestaan. joten siitä on puol vuotta kun löysin sen todellisen ihanuuden, kenen kanssa on helppo puhua, joka jaksaa kuunnella, tukea, auttaa ja lohduttaa. sen kanssa voi itkeä kun itkettää ja nauraa kun naurattaa.  hän on upea, iloinen, rohkea, hullu, ihana, mahtava, turvallinen, paras, mukava, söpö, suloinen, kiltti, kiva,vahva, tyylikäs, seksikäs, ainutlaatuinen, luotettava ja komea. toivottavasti pysyt siinä mun vieressä aina, rakastan sua kulta rakkaudella minä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti