maanantai 31. lokakuuta 2011

tylsä päivä





 









tää päivä on ollut niin tylsä, niin tylsä... menin aamulla kouluun ja olin siellä kaks tuntia ja lähdin himaan koska päähän särki ja olin kuulemma ihan kalpee. ja oon varmaa tulossa kipeeks, mut en voi mittaa kuumetta ku muuton jäljiltä kuumemmittari on jossai laatikossa vielä. no oon koko päivän siivoillu ja laittanu pyykkejä. oon ylpee itestäni et sain siivottuu mun huoneen ! koska nyt jopa tavarat löytyy, kun ne on omilla paikoillaa. koiraki joutu nukkuu tossa mun lipastossa ku sen oma paikka oli täynnä mun vaatteita.. nyt seki pääs tyytyväisesti omalle paikalle nukkuun. en ikinä jaksa siivota omaa huonetta tai ylipäätää koko kämppää, mut kaverin huonetta on kiva siivoo. en tajuu miks. hei nyt petra tulee meille, meen nyt sitä vastaan asemalle. kirjottelen taas ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti