tiistai 30. lokakuuta 2012

it hurt a lot !

tänään on ollut oikee laiskottelu päivä. aamulla heräsin aikaisin, mutta jäin sängyn pohjalle vielä köllimään. myöhemmin lähdin lucaksenkans stadiin ottaan murulle tatuointi ! lucasta jännitti kauheesti ja mua jänskätti sen puolesta ! sen tatskan ottaminen meni tosi hyvin, mutta se sattui ihan varmasti.. voin uskoa sen. lopputulos oli tosi hyvä ! siitä mentiin sitten syömään ulos ja lucakselle kattoon leffaa. nyt olen kotona ja menen nukkumaan. haha kirjotan tosi tylysti ! äh oon vaan niin väsynyt. huomena taas kouluun äh ! mulla on ainakin kolme koetta tekemättä.. aina mä livistän niistä jollain keinolla. kohta ne sitten on edessä.. mutta on huomisessakin on yksi hyvä puoli ! mun muru tulee koko illaks meille jeejee ! sen kaikkuun nukkuun ja kattoon leffaa.

2 kommenttia: