tiistai 16. lokakuuta 2012

i`m back


hei taas ! pajoittelen ihan hirveesti, etten ole kirjoitellut piiitkään aikaan ! noh mistä nyt aloittaisin ? no syy tähän on se, että muutettiin melkeen kuukaus sitten ja nettiä ei ole keretty asentaa kun vasta nyt.  ruotsissa oli hillsong  conference 12 ja mä pääsin sinne mun murunkans ! ♥ oli ihan älyttömän mahtavaa ! sitten kävin porvoossa viikonajan hoitamassa muksuja, sielläkin oli älyttömän kivaa.mun se dragus muuten tulehtui niin pahasti, että se piti lääkärissä repiä irti.. sain siihen tulehdukseen antibiotti kuurin ja nyt olen ollut pari päivää saikulla. huomena menen mun rakkaudenkans kaupungille taas pitkästä aikaa syömään ♥ nyt nukkumaan, huomena aikanen herätys..back to school ! tosiaan tästä tää kirjottaminen taas jatkuu ! ajateltiin lucaksenkans tehä yhteinen blogi, mitäs oisitte mieltä ? nyt hyvää yötä kaikki ihanat lukijat !

4 kommenttia:

  1. missä sä oot töissä? :o
    ja jooooo, yhteinen blogi, ihan sika ihana idea<3 :)

    VastaaPoista
  2. töissä, kuinka niin, siellä sun täällä:)ja juuh ruvetaan varmaan pian kirjotteleen yhessä!:)

    VastaaPoista
  3. siis mistä sä oot saikulla? xdd koulustako sitte...? :D

    VastaaPoista