tiistai 10. huhtikuuta 2012

näin meni mun viikonloppu !






















mulla oli aivan mahtava pääsiäinen ja tää viikon loppu ! miten teillä sujui ? siellä tahkolla tosiaan olin ja siitä kirjotteli jo ja nyt olin jantulla pari yötä ja pidettiin semmonen tyttöje ilta siinä naapurissa kaveril luona. pelailtii ja juteltiin kaikesta ja oli kivaa. käytiin myös jantunkans ikeassa, suunniteltiin miten meijän huoneet sisustettais, jos saatais tehä ne alusta loppuun ite seinien maalauksesta stailaukseen. sunnuntaina menin lucaksen ja sen veljien, siskon ja kavereidenkansleffaan kattomaan se kulman pojat ! oli älyttömän hyvä leffa, menkää kattomaan ! jäin niille sitten yöks ja seuraavana päivänä syötiin niillä koko niiden peheen voimin. nyt olen kotona ja tää oli tämmönen lyhennetty versio mun viikonlopusta, lähen nyt ulos koirienkanssa kirjottelen taas moikka !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti