keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

kaakaoo, vai miten se meni ?












 heii kaikki ! mulla on ollut niin paljon tekemistä viimeaikoina, että ei ole ollut aikaa kirjotella. mutta kerrottavaa mulla nyt on. olin tossa lauantaina mun kaverin janinan rippijuhlissa empun, paven ja marian kans, olin siel vaa jotain pari tuntia koska oltiin sovittu että meille tulee porukkaa kattoon leffaa. illalla me siis pienellä porukalla katottiin veijarit ja jillailtiivaa. tänää olin paven ja empunkans jonku aikaa, ja kun lähin kotiin, niin hyppäsin väärään bussiin ja päädyin stadiin... onneks cecku sitte tuli sinne mun seuraks ja lucastakin tuli nähtyy siinä ei nyt olla oltu vähään aikaan kahestaan. pitäis vaikka viikonloppuna keksiä jotain tekemistä, jos sillä mun rakkaudella on aikaa. ja ainii sain matikan kokeesta kympin ! oon tosi yllättyny ku oon ihan huno koulussa ja oon saanu viimeks ala-asteella jostain matikan plus ja miinuslasku kokeesta kympin, eli niiku eka kympin koe kuuteen vuoteen ! ainii, tänää ku pääsin sieltä stadista kotiin, nii kokkasin itelleni kanapastaa ja ihan älyttömän hyvää hedelmäsalaattia ! sit illalla kuumaa kaakaoo, namnam ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti