tiistai 6. joulukuuta 2011

oikeeta musiikkia







nii mun piti kertoo jotain, mitä tossa viime postauksessa tuli luvattuu. no kävin viikonloppuna hectorin konsertissa :) se on semmosta musiikkii mitä ihan joka ikinen ei kuuntele. mä en tykkää mistään lagy gagasta yms. se on vaa semmosta tietokone jumputusta missä ei oo mun mielestä mitää järkee.. mut on niitä iha hyviiki biisejä joita tehään koneella. enimmäkseen tykkään kuunnella niin sanottuu "aitoa" musiikkia. no kaikilla omat mielipiteensä. konsertin jälkeen menin arlalle yöks lahteen ja seuraavana päivänä kotiin lucaksen kainaloon nukkuun mä en nyt jaksa tän pidempää postausta tehdä, koska oon kipee ja väsyttää ihan älyttömän paljon. viikkaan ton kauheen lähän pyykkiä tosta pois, ja meen nukkumaan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti