lauantai 24. joulukuuta 2011

hyvää joulua kaikille !



heissan kaikki ! nyt kyllä töytyy myöntää että olen ollut tosi laiska tän kirjottamisen suhteen. voisin vähän panostaa, mutta tekemistä on riittänyt ja ei ole vaan yksinkertaisesti kerennyt. mutta nyt asiaan. tänään on jouluaatto, ilman lunta ja joulumieltä. eilen oli vielä lunta mutta yön aikana satoi vettä ja kaikki lumi suli pois.. ei kauheesti tunnu joululta, kun menee käymään tuolla ulkona. no en mä muutenkaan ulkona olis, koska mulla on lähteny ääni, kauhee nuha ja yskittää. joulujuhlassakin piti laulaa dianan kans Jonnan Kasvot vedessä.. ei siitä sit tullu oikeestaa mitää, kun ääni lähti siinä viimesen kertosäkeen kohalla kokonaan ! oli tosi kivaa seisoa siinä lavalla ihan hiljaa, eikä tiedä minne katsois tai mitä tekis. nojoo nyt jälkeenpäin sille voi vaan nauraa, mutta sillon ei kauheesti naurattanu. esityksen jälkeen menin hakemaan luokasta todistuksen ja mentiin lucaksen kans kotiin. keski arvo oli 8.3 oon ylpee itestäni ! no semmosta mulle, mitä hei saitte joululahjaks !? itse oon saanu mun pari joululahjat vähän etu ajassa, että sain nyt aattona avata vaan yhden paketin ja kaks korttia. lahjaks siis tuli - onepiece "jumpsuit" - lampaantalja - ihonhoito tuotteita - h&m lahjakortti - 50 euroa - muumisuklaata - jalanmuotoinen piparkakku muotti - muumimuki - ilta asu - hei mä meen nyt perheen kans syömään ja viettään aikaa. hyvää jouluu kaikille teille rakkaille lukijoille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti