sunnuntai 27. marraskuuta 2011

lapsenvahti ?
















heiissan! en kerkee nyt kirjottelee paljoo, kun pitää mennä viemään kolme koiraa ulos..no mun piti kirjottaa aikoja sitten siitä, että kävin viime torstaina espoossa, moikkaamassa vanhoja kavereita. olin puolikkaan koulupäivän siellä ja näin esim. iran, nellan, hannan, santerin, ollin, janinan ja kaikki muut. oli niitä taas kiva nähä pitkästä aikaa, lukuun ottamatta sitä yhtä santerin tempausta.. perjantaina muuten oli leevin synttärit! täytti 18 vuotta. no joo, asiasta toiseen oon ollu koko viikonlopun hoitamassa koiria. omat koirat ja sitten toi pieni riiviö kyösti, joka on veljen koira ja ihan älyttämö ihana se oli hyvä kun veli soitti ja sano että tuun perjantaina sinne teille nii oisitko lapsen vahti sunnuntaihin asti ? mietin vähän aikaa että lapsen vahti, onko niillä lapsi ? en kehdannu sanoa mitää, ja vastasin joo. sitten kun ne tulee tänne meille, nii tuo terminaattori tuli ovesta sisään, nii tajusin että se niiden vauva on tää 3kk vanha kyösti koiruus joo niiden kans nyt oon täällä tosiaan ollu. lucas tuli perjantaina mun seuraks tänne ja jäi sitten yöks. olis käyny aika tylsäks, jos ei ois tullu. eilen kun lucas lähti, niin neuloin nuo mun villasukat valmiiksi. tein pepille semmoset mini sukat siis mun siskon lapselle. tuntuu siltä et peppi on kavanu noista sukista jo ohi.. no jo ei sitte voi mitään, säästän joskus tulevaisuuteen omilleni. ja ainii, katoin sen avatar elokuvan. vihdoin ja viimein, se on pitäny kattoo monta monta kertaa, mutta ei oo toi leffan pituus oikee miellyttäny.. 2tuntii 35min. sen sitten ajan vietteeksi kattelin eilen. ja kyösti nukku munsylissä koko leffan ajan ja sitte vieressä koko yön. no mä tästä meen nyt noiden "lapsien" kans ulos, kirjottelen taas, moidoo !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti