torstai 10. marraskuuta 2011

ajattelua tulevaisuudesta























rupesin yks päivä kattoo kaupassa vauvojen vaatteita, ja siit lähtien on ollu ihan kiitettävä vauvakuume ! oon puhunu parin kaveri kans asiasta ja se on ihan normaalii, monella mun kaverillakin on sama ongelma. no mut ei sille voi mitään. voi eii, noi vaatteet on niin ihania ja pieniä ! ja raskaana olevat on mun mielestä niin älyttömän sulosia niisen mahojen kans ! ja kun rupee miettiin niin joku päivä sulla itelläskin on vauvamasu ja siitä 9 kk nii semmonen pikkunen sylissä hoidettavana ja kasvatettavana voi vitsi ne pikkuvauvat on niin älyttömän söpöja ja pieniä ! niiden kädet ja jalat on nii suloset. voisin oikeesti mennä vaa ostelee vauvojen vaatteita jos saisin rahaa ! kun ei ole tarvetta ostella itelleen mitään, ja vaikka oliski niin silti. väillä mä toivoisin että olisin jo vaikka 25, mulla olis oma koti, kiva työ, vauva ja ihana mies siinä vieressä. voi että, se on mulla vielä joku päivä eessä ja monella monella muullakin ! oon vasta alle 20.. nii ne on vielä kaukaisia haaveita. mun siskolla on muuten 2 aivan mahtavaa muksuu, ja vietän niidenkans paljon aikaa. ei se lapsien hoito mitään helppoa ole, eikä todellakaan mitään löhöilyä ! mut on se silti niin ihanaa. vaikee kuvitella että oon vielä joku päivä äiti ! en ole varmaan ainoo. mä oon ehkä miettiny tätäkin aisaa vähän liikkaa, enkä oo ajatellu kui isoija muutoksii viel mun elämässä tulee olee! ku pelkkä omaan kotiin muuttaminen on jo iso muutos sun elämässä. nii entä sitte se, kun meet naimisiin ja muutat sen sun unelmamiehen kans yhteiseen asuntoon. ja sitten myöhemmin saatte lapsen. pelottavan paljon kaikkee ! sitte on varmaa muute hauska miettii, kun se lapsi kasvaa, et itekki on joskus tehny siitä samoja asioita. mm.. jännää. tämmöset asiat mun päässä liikkuu, mun ajattelu maailma on aika oitkällä tulevaisuudessa. ehkä pitäis vähän hidastaa ja ajatella nyt näitä lähi vuosia ja elää hetkessä, eikä miettiä niin paljoo tulevaisuutta. liika ajattelu rupee jopa ahistamaa. noh, tulipahan kerrottuu, mitä mun päässä liikkuu. paaljon paljon asioita !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti