sunnuntai 21. elokuuta 2011

vielä on kesää jäljellä






























vikoja kesäsiä päiviä viedään ! koulutkin on jo alkanu ja kohta on jo syyskuu..ja mun konffis, synttärit ja lucaksen synttäritt ! pitäis keksii lahja sillekki on kiva et tulee syksy, miks tää kesä ei vois jatkuu ees vähän pidemmälle. no ei voi mitään, nautitaa näist lämpimistä päivistä vielä kun voidaan ! :)
hmm.. mitäs kertoisin, no nyt tän viimisen viikon aikana oon ollu aika paljon miron, aten, olivian, jennin ja antonin kans. niiden kans mä vietän muutenki tosi paljon aikaa :) ihanii ihmisiii, nii miks ei !
kun me muutetaan ens kuussa, niin ollaan oltu remppaamassa meijän uutta kämppää yhes.
on ollu niiden kans hauskaa, kuten aina :) janinaki oli meillä yötä toissapäivän, pitkäst aikaa !
lucasta en oo nähny paljoo.. ): sill on ollu niin paljon kaikkee muuta, mut tänää meijän pitäis nähä ?
mun pitäis muuten pakkaa mun loputkin tavarat noihin muuttolaatikoihin.. ei niitä enää paljoo ole, mut kuitenki. ei huvittais yhtää : / mun pitäis lähtee ostelee vaatteitki, mut ei huvita.. no joo mua ei nyt huvita oikeestaan mikään, mut haha meen vaikka stadiin tai leffaan tai jtn. kyll mä jotain keksin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti