lauantai 13. elokuuta 2011

haluun täältä pois !

hei tää on inhottavaa ! haluun ihan kauheesti muuttaa pois.. niinku omaan kotiin yksin ja nii. oon kattonu kohta 3 päivän ajan vaan asuntoja helsinki/ espoon väliltä. löysinkin pari ihanaa kaksio kämppää, oon ihan rakastunu siihen toiseen voisin laittaa jo tarjouksen menemää ja ostaa sen ! ää, mut en voi ): se olis niin mageeta, asuu omas kämpäs ja päättää omast elämästä sillee ettei joku mamma oo itkemässä 12 aikaa et on liian myöhä tuu kotiin. se siin on just jees, että saa huolehtii itestään ja nii.. ja haluun vakituisen työn ja kaikkee ! en kestä ! yksin asuminen ois ihanaa ja nii sais käydä töissä ja maksaa omat jutut ja nii. kavereit vois käydä sillon ku haluis ja joo. haha höpötän jostain muuttamisesta, mikä ei oo mahollista vielä moneen vuoteen.. hohhoh ois muten mageeta olla jo vaikka 19 vuot, ajaijai unelma ! nyt rupee ärsyttää ku en voi toteuttaa noista asioista vielä mitään ! unelmoin ihan liikaa, ärsyttää vaan ! ja ainiin piti siitä sanoo, että en voi laittaa kuvia nyt vähään aikaan, koska mun veli otti kameran viikonlopuks.. huoh. no ei voi mitää, ihana postaus :D mun omia ajatuksia vähän ja sillee. hei sen viel sanon, että janttu tuli meille yöks tänään :) mennään koht varmaan käymää saunassa ja isketään kasvonaamiot lärvii ja puhutaa ja dataillaa koko yö. perus minä ja janttu, janttu on ihan hassuuuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti