keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

huvipuistoilua

 sain toissapäivänä uuden puhelimen :) oisin saanu iphonen mut kaikilla on se nii ens sitte ite halunnu sitä, ku toi on mun mielest ainaki kiva. hihi tottakai piti laittaa mun muru taustakuvaks


 tää ukko oli kyllä niin ihana ! harmi etten päässy siihen toista kertaa, jonot oli niin pitkii... ja muistan sen fiiliksen niin hyvin tos ylemmäs kuvas, ku olin tossa ihan ekassa penkis istumassa... ja toi koko lintsi näky väärin päin ! se oli niin siistii :D




 en oikee tykänny siitä maailma pyöräst.. se menee nii korkeelle ja se jää sinne.... hyi ! sit se viel heiluu siel ihan korkeimmas kohas nii tulee niin inhottava olo siin :S joo-o ainoo laite joka karmii mua...
















en nyt aijo pyydellä anteeks sitä että en oo kirjotellu  vähää aikaa, ku ei oo yksinkertasesti kerenny.
oli tosi kiva päivä bettiinan kas lintsillä !  ei ees keritty käydä puolissakaa laitteissa, ku joka paikkaa oli niin kauheen pitkät jonot. mut parhaissa kuitenki kerittii käydä ja ai että se ukko oli ihana :D en eka meinannu mennä siihen mut menin sit kuitenki, jouduin menee siihen yksin ku betu ei halunnu tulla siihe ! ainii siin mun viers jonotti pari saksalaista, nii ne vaa nauro mulle ku olin siin jonos jo ihan paniikis. no ei se sit loppujen lopuks ollu niin "kauhee" vaa iha sairaan hyvä ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti