perjantai 10. kesäkuuta 2011

☻ pientä infoa ☺

joo kello on 1:48 ja mulla on tylsäää... kun ei oikee nukutakkaa
ja sitte rupesin kelaa et en oo esitelly itteeni xd
joten kerron nyt teille jotain pienii asioita itestäni joita nyt tulee mielee..

. jooo nimi on viivi
.asun kirkkonummella, tälläses peräkyläss..
.perheeseen kuuluu 1 sisko 2 veljee isiii ja äiti
.omistan 2 koiraa nikin ja mokon, kääpiösnautsereita ;))
.rakastan mun poikaystävää, perhettä ja frendei enemmän ku mitään muut
.musiikki on tosi iso osa mun elämää ♫
.rakastan valokuvaamista !
.tykkään olla ulkona, luonnossa tai iha missä vaa ;)
.rakastan matkustamista ! en jaksais olla yhtää himassa, maailma kiinnostaa niin paljon !
♦.hyviin ystäviin kuuluu arla, petra, jenny, santeri ja jne
.en tykkää telkkarin kattomisesta yhtää, telkkarin vois heittää ikkunast ulos
.tykkään kattoo leffoja ! paitsi kauhuleffat ei oo mun juttu..
.en oo nirso ruoan suhtee, melkee kaikki menee..
.elämäni parhaimmat hetket oo viettäny mun perheen, ystävien ja lucaksenkanss
.pidän lukemisesta vain jos on joku hyvä kirja esim onepice ;))
esmin sanomalehtien lukeminen on tylsää tai jonkun miljoona sivusen romaanin..
.minulla ei ole varsinaisesti lempi vuoden aikaa, sillä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia
.vietän paljon aikaa stadissa. olen joko kavereiden kanssa tai menen muutenvaan
kävelemää ja miettimään asioita.. usein menen kahville ja katselen vaan ohi kulkevie ihmisiä
.rakastan nukkumista ! parasta siinä on se, jos nukkuu jonkun tietyn/ihanan ihmisen vieressä
ja aamulla saa herätä hänen kainalosta ja kuulla ne sanat "huomenta muru"
.harrastan pianon soittoa, rakastan sitä kun joku soittaa pianoa :)
.vika.... öö... haluun oppii puhuu ruotsii ! ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti