maanantai 6. kesäkuuta 2011

kesäloma alkaa !

wilma


olppa kokeili erkan housuja
 öö mitä ?


 aamuja
 erkka soitteli kitaraa

 miro väsähti











 jumpjumpjump
 vesi ilmapallot messissä

 pizzaaa !

 haudattiin miro


onomnom pizzaa

nii miro leikki koirankanssa



 lampaat kohtaa xd

 nii mitä tein ?

  ja mitä sä atte teet ?
luge♥
 aamulla...





 olppa

 erkka ja lampaat

 kyllä tää kesäloma alko vauhdikkaasti käyntii
olivian, erkan, jennin, aten, antonin, wilman, eerikan, mironkanssa !
juhlittiin vähä kesäloman alkamista kavereiden kesken :)
jeee ! wow ! kesäloma on alkanu jeeeeeeeeeeeeeeee !
oli kyllä hauskaa ! naurettii, juteltii, katottii leffaa, oltii vesisotaa ja kaikkee..
haha lampaat kohtaa yöllä ja mä en haluu kinkkuu mun pizzaa xd
joo kaikee tömmästä inside juttuja meillä taas.
sit illalla mentii ulos trampalle ja sillee, nii mulla taittu jalka nii pahsti
että nyt on jalassa tuki lastat ja kepit kourassa..2pv sitten oli, ja nyt on taas....
mä oon tämmönen tapaturmaaltis, mut ei se menoo haittaa ! oli silti kivaa :)
lucaski tuli meille. kello oli kai jotain 2 yöllä, kun se oli täällä..
aamulla kaikki oli ihan väsyneitä, ku kaikki oli nukkunu välillä jotain 3min.
semmosta joo.. kiitos kaikille viel, oli hauskaa ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti