maanantai 16. heinäkuuta 2012

semmonen se viikko !

 jatkan edellistä postausta, jatkan siis torstaista ! torstaina menin moikkaamaan kavereita helsinkiin koko päiväksi, ja siinä se päivä hurahti. perjantaina olin vaan kotosalla. no lauantaina nähtiin laurankanssa stadissa ! käytiin kahvilla ja kävin ostelemassa juttuja, lucaksen tulevaan ylläriin josta kerron teille myöhemmin ! mentiin siitä sitten lauralle. käytiin sellasissa paikoissa, missä joskus ihan pieninä yhdessä käytiin ja muisteltiin menneitä.. käytiin uimassa, vaahtokylvyssä, kateltiin leffoja ja juteltiin kaikista menneiden vuosien tapahtumista. oli aivan mahtava päivä laurankans ! sunnuntaina menin moikkaamaan janttua järvenperään, sinne missä olen asunut koko lapsuuteni ! enhän minä niillä kauaa ollut, kun lähdin sitten filaa kohti, kuten joka sunnuntai ! filassa oli jälleen aivan mahtavaa ja lucastakin tuli sitten siellä nähtyä. lucas soitti sielä taas aivan mahtavasti !  tänään sitten olin lucaksen perheenkans syömässä isossa omenassa, hanko sushissa. oli muuten tosi hyvää ruokaa! semmonen se viikko ja kerkesin kertomaan alkaneestakin viikosta ! "lucas oli ihana kun laittoi ton kuvassa olevan viestin mulle yksi ilta "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti