tiistai 8. toukokuuta 2012

elämää ei sen enempää



 



kesä tulee ! ihanaa, rupee oleen jo lämmin. enää kolme viikkoa kesälomaan, super ihanaa ! no mulla ei kauheesti kerrottavaa ole, kun en oo muuta tehny ku ollu koulussa. nyt ku koulu loppuu, niin kokeita on ihan liikaa ja niihin on pitny nyt lukee. nyt tänään sain esmin uskonnon kokeen josta tuli 5-, terveystieto 7-, maantieto 9+ ja oon ihan tyytyväinen ! kävin muuten tossa sunnuntaina kirpparilla ja löysin tommoset lasipurkit sieltä missä on simpukoita ja kaviä sisällä, tosi kivoja sisutukseen. ostin myös tommosia huiveja mitä mulla on tossa ekassa kuvassa päässä. oon menossa ite myymään tän kuun puolvälissä mun ja lucaksen vanhoja vaatteita. siinä toivossa että saisin kesäksi vähän edes käyttörahaa. olin myös lucaksenkans sillon sunnuntaina ja se osti mulle ton napakorun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti