maanantai 30. toukokuuta 2011

Sitä sun tätä



 roosa ja joona heitteli voltteja
 johannaa ei huvittanu


 kaverit koossa

 starbucks ♥ namm















 janinan kanssa stadiss







 mahtavat ilmeet ; ))
 puspus

 mun muru ♥


 illalla edustavina

 perus ?


 olivia on söpö ♥

 tanssiharkat


rakas ♥

 ilmeellä mennää

 luge ♥


kauheeta ku on ollut niin paljon tekemistä ! hmm.. mistä voisin aloittaa.
mul on jalat ihan kauheen kipeet ku oon treenannu nii kauheesti.. siis
mun ja mun kavereiden tanssi näytöstä kevätjuhlaan,
jossa on ihan kauheen vaikeet liikkeet.. no harjotteluu vaa.
no yks päivä harjottelin jotain kymmenen tuntii putkee !
olin sen jälkeen niiin väsyny ettei mitään rajaa.. että semmosta :)
sain muuten sen onepiece puvun, mut se oli liian iso ):
lähetettii se sitte takasin.. yhyy se oli niin ihana, nyt harmittaa...
no sen sijaan lähdin ostelemaan vähän vaatteita ja muuta kivaa !
hajuvesii, paitoi, meikkiejä ja kaikkee pientä tarpeellista.
kaupustelun jälkeen menin janinalle yöks !
käytiin stadissa ja oltii marian ja parin muunkaa siel
oli huskaa, sai taas hauraa ja tutustua uusiin ihmisiin :)
sit seuraavana päivänä me mentii taas stadii ja näin siel lucasta ♥
janina sitte jäi sinne sen kavereitten kanssa ja me lähettiin sitte kahestaa
meille ja luge päätti sitte jäädä meille yöks.. :)
no joo meen nyt nukkuma, huomenna taas kouluun..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti